Πληροφορική

Σύντομος Οδηγός Συμμετοχής σε Διαδικτυακή συνάντηση του Teams μέσω συνδέσμου

Εβδομάδα Κεφάλαιο Μαθ. Ενότητα Μαθ. Μαθησιακός Στόχος Τίτλος Φυλλαδίου Πηγή Βίντεο
1η-2η Ασφάλεια στο Διαδίκτυο Κίνδυνοι από τη Χρήση του Διαδικτύου Να αναγνωρίζουμε και να περιγράφουμε τις πιο γνωστές κατηγορίες κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από τη χρήση του διαδικτύου, κακόβουλα προγράμματα, ανεπιθύμητα μηνύματα (Spam), υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων (Phishing), πρόσβαση σε ακατάλληλο περιεχόμενο, παραπληροφόρηση, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και εθισμός στο διαδίκτυο Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο  https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/sayNo

https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/tooFar

https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/sexting-sendIt
    Αντιμετόπιση των Κινδύνων κατά την Χρήση Διαδικτύου Να αντιμετωπίζουμε τις πιο γνωστές κατηγορίες κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από τη χρήση του διαδικτύου, κακόβουλα προγράμματα, ανεπιθύμητα μηνύματα (Spam), υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων (Phishing), πρόσβαση σε ακατάλληλο περιεχόμενο, παραπληροφόρηση, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και εθισμός στο διαδίκτυο.

Εφαρμογές Διαδραστικής Επικοινωνίας και Κοινωνικά Δίκτυα

 https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/phishing

https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/once-posted-u-lose-it

https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/parapliroforisi

https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/how-do-YOU-want-do-be-seen
3η-4η

Ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης

Βασικές Λειτουργίες Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης

 

Να δημιουργούμε λογαριασμό σε μια ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης (π.χ. Facebook).
Να επεξεργαζόμαστε το προφίλ μας.
Να εφαρμόζουμε απαραίτητες ρυθμίσεις λογαριασμού.
Να δημοσιεύουμε και να κοινοποιούμε κάποιο περιεχόμενο και να ορίζουμε το κοινό που μπορεί να το παρακολουθήσει.
Να ανεβάζουμε φωτογραφίες ή βίντεο και να ορίζουμε το κοινό που μπορεί να τα παρακολουθήσει.
Να επικοινωνούμε άμεσα ή ταυτόχρονα με άλλα πρόσωπα μέσω του Facebook σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο

 Δημιουργία Λογαριασμού σε Ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης

Δημιουργία Περιεχομένου σε Ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης
 
   

Επιπρόσθετες Λειτουργίες Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης

Να δημιουργούμε εκδηλώσεις (events) και να προωθούμε τις εκδηλώσεις αυτές.
Να δημιουργούμε ομάδες για θέματα κοινού ενδιαφέροντος, να προσθέτουμε φίλους και να εφαρμόζουμε ρυθμίσεις απορρήτου στις ομάδες αυτές.
Να δημιουργούμε σελίδα σε μια Ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης (π.χ. Facebook) για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Να δημιουργούμε σφυγμομέτρηση (poll) για σελίδα (θέμα σφυγμομέτρησης, προσθήκη ερωτήσεων, κοινοποίηση σφυγμομέτρησης).
Επικοινωνία μέσω Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης

Διαφήμιση και Σφυγμομέτρηση
 

Επεξεργασία Ήχου

Επεξεργασία Ήχου με το Πρόγραμμα Audacity Να εισάγουμε στο Audacity ένα αρχείο ήχου που βρίσκεται αποθηκευμένο στον υπολογιστή.
Να χρησιμοποιούμε το μικρόφωνο, για να μαγνητοφωνούμε ήχους.
Να επιλέγουμε, να αντιγράφουμε, να επικολλούμε και να διαγράφουμε ένα κομμάτι από τον ήχο.
Να εφαρμόζουμε σιγή και περικοπή σε έναν ήχο.
Να εισάγουμε νέα κανάλια στο Audacity.
Να διχάζουμε και να διπλασιάζουμε ένα επιλεγμένο μέρος του ήχου.
Να χρησιμοποιούμε τα εφέ fade in/out.
Να αλλάζουμε την ταχύτητα και τον ρυθμό ενός ήχου.
Να εφαρμόζουμε αναστροφή χρόνου Να κατεβάζουμε ήχους.
Να εξάγουμε (export) τον ήχο σε mp3.
 Πολυμέσα - Ήχος (Μ1)

Πολυμέσα - Ήχος (Μ2)

Πολυμέσα - Ήχος (Μ3)
 
 6η Επεξεργασία Βίντεο  Επεξεργασία Βίντεο με το Πρόγραμμα Movie Maker  Να δημιουργούμε ταινίες, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό υπολογιστή  Πολυμέσα - Video (Μ1)

Πολυμέσα - Video (Μ2)

Πολυμέσα - Video (Μ3)
 







Εβδομάδα Κεφάλαιο Μαθ. Ενότητα Μαθ. Μαθησιακός Στόχος Τίτλος Φυλλαδίου Πηγή Βίντεο
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο Κίνδυνοι από τη Χρήση του Διαδικτύου και η Αντιμετώπισή Τους