Πληροφορική
Σύντομος Οδηγός Συμμετοχής σε Διαδικτυακή συνάντηση του Teams μέσω συνδέσμουΕβδομάδα | Κεφάλαιο Μαθ. | Ενότητα Μαθ. | Μαθησιακός Στόχος | Τίτλος Φυλλαδίου | Πηγή Βίντεο |
1η-2η | Ασφάλεια στο Διαδίκτυο | Κίνδυνοι από τη Χρήση του Διαδικτύου | Να αναγνωρίζουμε και να περιγράφουμε τις πιο γνωστές κατηγορίες κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από τη χρήση του διαδικτύου, κακόβουλα προγράμματα, ανεπιθύμητα μηνύματα (Spam), υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων (Phishing), πρόσβαση σε ακατάλληλο περιεχόμενο, παραπληροφόρηση, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και εθισμός στο διαδίκτυο | Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο | https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/sayNo https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/tooFar https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/sexting-sendIt |
Αντιμετόπιση των Κινδύνων κατά την Χρήση Διαδικτύου | Να αντιμετωπίζουμε τις πιο γνωστές κατηγορίες κινδύνων που μπορεί να προκύψουν από τη χρήση του διαδικτύου, κακόβουλα προγράμματα, ανεπιθύμητα μηνύματα (Spam), υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων (Phishing), πρόσβαση σε ακατάλληλο περιεχόμενο, παραπληροφόρηση, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και εθισμός στο διαδίκτυο. |
Εφαρμογές Διαδραστικής Επικοινωνίας και Κοινωνικά Δίκτυα |
https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/phishing https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/once-posted-u-lose-it https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/parapliroforisi https://esafeschools.pi.ac.cy/yliko-details-esafe-school/material-video/how-do-YOU-want-do-be-seen |
||
3η-4η |
Ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης |
Βασικές Λειτουργίες Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης |
Να δημιουργούμε λογαριασμό σε μια ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης (π.χ. Facebook). |
Δημιουργία Λογαριασμού σε Ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης Δημιουργία Περιεχομένου σε Ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης |
|
Επιπρόσθετες Λειτουργίες Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης |
Να δημιουργούμε εκδηλώσεις (events) και να προωθούμε τις εκδηλώσεις αυτές. Να δημιουργούμε ομάδες για θέματα κοινού ενδιαφέροντος, να προσθέτουμε φίλους και να εφαρμόζουμε ρυθμίσεις απορρήτου στις ομάδες αυτές. Να δημιουργούμε σελίδα σε μια Ιστοσελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης (π.χ. Facebook) για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Να δημιουργούμε σφυγμομέτρηση (poll) για σελίδα (θέμα σφυγμομέτρησης, προσθήκη ερωτήσεων, κοινοποίηση σφυγμομέτρησης). |
Επικοινωνία μέσω Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης Διαφήμιση και Σφυγμομέτρηση |
|||
5η |
Επεξεργασία Ήχου |
Επεξεργασία Ήχου με το Πρόγραμμα Audacity | Να εισάγουμε στο Audacity ένα αρχείο ήχου που βρίσκεται αποθηκευμένο στον υπολογιστή. Να χρησιμοποιούμε το μικρόφωνο, για να μαγνητοφωνούμε ήχους. Να επιλέγουμε, να αντιγράφουμε, να επικολλούμε και να διαγράφουμε ένα κομμάτι από τον ήχο. Να εφαρμόζουμε σιγή και περικοπή σε έναν ήχο. Να εισάγουμε νέα κανάλια στο Audacity. Να διχάζουμε και να διπλασιάζουμε ένα επιλεγμένο μέρος του ήχου. Να χρησιμοποιούμε τα εφέ fade in/out. Να αλλάζουμε την ταχύτητα και τον ρυθμό ενός ήχου. Να εφαρμόζουμε αναστροφή χρόνου Να κατεβάζουμε ήχους. Να εξάγουμε (export) τον ήχο σε mp3. |
Πολυμέσα - Ήχος (Μ1) Πολυμέσα - Ήχος (Μ2) Πολυμέσα - Ήχος (Μ3) |
|
6η | Επεξεργασία Βίντεο | Επεξεργασία Βίντεο με το Πρόγραμμα Movie Maker | Να δημιουργούμε ταινίες, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό υπολογιστή | Πολυμέσα - Video (Μ1) Πολυμέσα - Video (Μ2) Πολυμέσα - Video (Μ3) |
Εβδομάδα | Κεφάλαιο Μαθ. | Ενότητα Μαθ. | Μαθησιακός Στόχος | Τίτλος Φυλλαδίου | Πηγή Βίντεο |
1η | Ασφάλεια στο Διαδίκτυο | Κίνδυνοι από τη Χρήση του Διαδικτύου και η Αντιμετώπισή Τους |
|
||